Golden 3 hoek en autorit - Reisverslag uit Selfoss, IJsland van leonenjose5953 - WaarBenJij.nu Golden 3 hoek en autorit - Reisverslag uit Selfoss, IJsland van leonenjose5953 - WaarBenJij.nu

Golden 3 hoek en autorit

Door: José

13 Juli 2011 | IJsland, Selfoss

Gisteravond konden we niet op internet. Vandaag hebben we een wandeling over de gletsjer gepland. Dus even heel kort schrijven van de "gouden 3 hoek" Dat is het stukje dat vrijwel alle toeristen per bus zien als ze even IJsland "doen". Een geweldige waterval: Gulfoss, het thermisch gebied met de grote geysir en een kloof waar vroeger "Recht" werd gesproken: Thingvillar. Het zijn inderdaad prachtige plaatsen! Alleen misten wij de rust van het Noorden waar we tot nu toe waren. Diverse bussen kwamen gelijk aan..... Met dank aan de gebroken brug hebben we 5.30 uur gereden: 600 KM. tot Zuid West. We trekken zo langzaam weer terug naar het Noord-Oosten waar onze boot 21- 7 weer vertrekt naar Faerer.

Karin en Rob, Zolang Gompie blijft poepen is er hoop...Maar zo niet,...Helaas, jullie hebben alles gedaan daar zijn wij van overtuigd.