Reisdagen en stranddag - Reisverslag uit Kopenhagen, Denemarken van leonenjose5953 - WaarBenJij.nu Reisdagen en stranddag - Reisverslag uit Kopenhagen, Denemarken van leonenjose5953 - WaarBenJij.nu

Reisdagen en stranddag

Door: Jose

04 Juli 2011 | Denemarken, Kopenhagen

Vandaag een heerlijke stranddag gehad. We zullen proberen enkele foto's te plaatsen. Na een vlotte reis waren we gisteren in Noord-Duitsland: Jarplund waar we een prachtig appartement kregen voor de prijs van B%B. Gemaakt in 'n grote schuur op een boerderij.Vandaag, na prima ontbijt, in zonnig weer tot 14 uur gereden tot Hirtshals waar we morgen op de boot zullen gaan. Dat is een leuk havenstadje waar we even rondgekeken hebben. (22 graden en heldere zon!)Toen gebeld voor een kamer in 'n klein badplaatsje Lokken. Dit hier is in een voormalige school. We hebben er een leuke wandeling gemaakt (12 km.) ook gedeeltelijk langs het strand. Daar staan hele leuke badhuisjes. Na een heerlijk buffet in het dorp gaan we nu de rugzakken vullen omdat morgen (om 9 uur) de auto met bagage onder het gesloten beneden-dek gaat. Hopelijk blijft het weer zo zonnig dan kunnen we heerlijk op 't dek luieren